بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


عمران‌زاده: هواداران سرخابي ما را تنها نگذارند

 

حنيف عمران زاده در پايان تمرين تيم اسقلال در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: با مصدوميت جزئي روبرو هستم اما تمام تلاش خود را به کار مي بندم تا خود را به ديدار حساس استقلال برابر الريان برسانم.

وي در خصوص عملکرد استقلال در فصل جاري اظهار داشت: با وجود بازيکنان مصدومي که در ماه هاي اخير داشته ايم، عملکرد استقلال مناسب بوده و علاوه بر قهرماني در جام حذفي تا آخرين هفته هاي ليگ برتر نيز يک مدعي قهرماني بوده ايم.

ران زاده عنوان کرد: در ليگ قهرمانان آسيا نيز پيروزي برابر الريان قطر مي تواند موجبات صعود استقلال را فراهم کند.عم


وي با اشاره به نقش مهم هواداران در موفقيت هاي تيم هاي ورزشي گفت: بدون ترديد حضور گسترده هواداران در ورزشگاه آزادي مي تواند انگيزه استقلال و پرسپوليس را افزايش دهد و تيم هاي حريف را از لحاظ روحي با مشکل روبرو کند. از هواداران سرخابي ها مي خواهم در کنار ما باشند.

عمران زاده در پاسخ به سوالي مبني بر اينکه حضور دلال ها در زمان نقل و انتقلات چه آسيب هايي به بازيکنان فوتبال مي رساند، عنوان کرد: باشگاه هاي ايراني تنها نام فرهنگي بودن را يدک مي کشند و بايد از پايه به فرهنگ سازي بپردازند چرا که اگر ما مسير خود را درست انتخاب کنيم هيچگاه نيازي به دلال ها نخواهيم داشت.



وي ادامه داد: اعتقاد دارم بازيکناني که از طريق دلال در فوتبال ايران جا به جا مي شوند از نظر فني ضعيف هستند. زماني که در پاس بازي مي کردم دلال هاي زيادي به سراغم آمدند اما چون به توانايي هاي خود ايمان داشتم به پيشنهادات آنان پاسخ منفي دادم.

عمران زاده در پايان خاطرنشان کرد: اطمينان داشته باشيد که هيچگاه با دلالها سازش نخواهم کرد و پاسخ آنها را نمي دهم. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 12 / 2 / 1391برچسب:عمران زاده,باشگاههای آسیا,هواداران سرخابی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com